Gratiz.be forum / Gratiz.be / Bugs en Problemen / Probleem bij posten wedstrijden? |
Pagina: 1 · |
- | ||
stateofextasy
Gepost op: 20-11-2017 19:01 uur Wedstrijden: 320 Aantal dagen lid: 3340 dagen |
Ik heb gisteren een heleboel wedstrijden gepost. Dat was nàdat ik het reglement erop had nagelezen om me ervan te verzekereren dat ik niet opnieuw een niet-toegelaten buitenladnse wedstrijd zou posten. Ik heb voor geen enkel van de +15 gepostte wedstrijden die ik postte, punten gekregen. Ik kreeg dan wel een vaag bericht, waarop ik reageerde maar nu blijft het antwoord weer uit - misschien krijg ik hier gehoor (hieronder post ik kopie van de berichten) Op zo'n manier gaat het plezier en het enthousiasme om wedstrijden te posten & me bezig te houden met schiftingen, er ook wel af... Sorry: ik heb het gisteren na gelezen om niet meer niet-toegelaten buitenlandse wedstrijden te posten. Voor sommige van de wedstrijden die ik gisteren heb gepost was er geen begin-of einddatum beschikbaar.Wat is het probleem specifiek? _____________________ |
|
kevin
Gepost op: 22-11-2017 10:30 uur Wedstrijden: 21 Aantal dagen lid: 3658 dagen |
Ik laat het nakijken. Ik antwoord je wanneer ik meer weet. |
|
Rouches
Gepost op: 11-09-2018 15:27 uur Wedstrijden: 22 Aantal dagen lid: 3564 dagen |
Hoe kan je eigenlijk je eigen post nog corrigeren, bvb bij vergetelheid of foutieve info? |
|
gerdje
Gepost op: 11-09-2018 16:07 uur Wedstrijden: 0 Aantal dagen lid: 3661 dagen |
Quote van Rouches
Je kan best reageren via de link "meld een probleem". De mods passen het dan voor jou aan. |
|
Pagina: 1 · |